Na baš svaku čistu srijedu, baš svake godine, znamo što će biti na baš svim vijestima, u baš svim medijima: anketa na ulici, gdje će novinari anketirati slučajne prolaznike čega će se odreći u korizmi.
To je zapravo logičan medijski čin, jer medijima treba vijesti, pa zašto ne i takav jedan prilog o odricanju? Ali za kršćane je takva anketa zapravo vrlo površna.
Istina da je vrijeme korizme oduvijek bilo i vrijeme gdje se odričemo od nečega do čega nam je stalo, posebno kad se čovjek može poboljšati. Pa zašto ne donijeti takvu jednu odluku?
No, mediji nikad ne kazuju i drugu polovicu onoga što se radi za vrijeme korizme: činiti dobra dijela! Dakle, dobro je u korizmi odreći se stvari koje nam smetaju i čine nas nečistima, ali druga polovica onoga što se čini u korizmi je mnogo teža. Znači, zaključili smo da je dobro odreći se da jedemo čokoladu kroz 40 dana, ali zašto ne donesemo odluku ove korizme svaki dan činiti dobra dijela kroz 40 dana?
S odricanjem, ako je smisleno, čovjek može postići stvarno izuzetno mnogo, prvenstveno da se riješi ovisnosti, da se riješi viška kilograma, i slično. Ali, zašto za promjenu ne donijeti odluku o odricanju 40 dana prije početka korizme? Ili Zašto ne početi s takvim odricanjem na uskrsni ponedjeljak?